PANAS !!! Artis Indonesia Mariana Renata Nampak 'BULU'

Mariana Ranata Pelakon Indonesia

Peragawati asal Indonesia, Mariana Renata, muncul di catwalk Australia Fashion Week dengan penampilan seksi. Mariana Renata lahir di Paris, Perancis, 31 Desember 1983, adalah seorang aktris dan model asal Indonesia. Tahun 2004 ia menjadi bintang iklan Lux yang melambungkan namanya dalam dunia hiburan Indonesia.
Acara yang diterajui setiap tahun di Sydney itu menjadi pusat perhatian pengunjung dan media, terutama fotografer, ketika Mariana muncul mengenakan pakaian berbikini berwarna biru bercampur kuning pada bahagian dada. Mariana memakai kalung biru serta kain biru untuk menutup tubuh belakangnya.
Daripada ratusan model yang berlenggak-lenggok, Mariana yang menjadi perhatian kerana dia yang membuat orang tertumpu pada kerosakkan dibahagian alat sulitnya.
Maka model internasional tersebut terus menjadi buah mulut dalam kalangan rakyat. Bukan hanya prestasinya di dunia modeling, malah kerana insiden penampakan bulu pada kemaluannya yang tersembul keluar ketika beraksi di catwalk pada acara Australian Fashion Week itu.
Lantaran bikini berwarna kuning-biru yang membalut kawasan kemaluannya terlalu kecil, dan hasilnya bulu kemaluan Mariana nampak tersembul keluar ketika Mariana berjalan diatas catwalk.
0 Komentar untuk "PANAS !!! Artis Indonesia Mariana Renata Nampak 'BULU'"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 Just For You - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info