(30 GAMBAR) Siswa Murahan Sanggup Gadai Maruah Diri Demi Keseronokan.


Tak sedikit dari mereka yang merupakan siswa sekolah menengah atas (SMA), bahkan beberapa ada yang masih berada di sekolah menengah pertama. Mereka memiliki gaya busana yang modis dan trend tetapi tidak menonjol.

Berbeza dengan wanita-wanita lainya, boleh dikatakan "Cabe ijo" hanya dapat dijumpai di beberapa pusat perbelanjaan kelas ataupun lokasi gaul di bilangan Jakarta. Kebanyakan mereka ditemui secara berkelompok dan hanya memilih pelanggan yang sudah dikenali melalui laman sosial facebook.

"Cabe ijo" juga aktif di media sosial, mereka kerap memasang gambar-gambar dengan pos tertentu dan informasi tarif di akaun media sosial mereka.

Mereka bekerja sebagai perkhidmatan seks komersial untuk memenuhi keperluan seperti pakaian, HP dan sebagainya bagi memudahkan pelanggan mencari mereka hanya dihubungi melalui HP.

Kadang-kadang mereka berpura-pura menjadi rakan di laman sosial untuk mencari pelanggan.

Sementara itu, mereka adalah PSK yang berusia antara 16-19 tahun, masih mudah-mudah lagi la..mereka lebih menonjol kerana berani mengenakan pakaian mini dan menjolok mata,(pakaian seksi). Mereka juga kerap menghabiskan masa di minimarket ataupun kelab malam.


Mereka juga memang mudah untuk dihubungi dan dicari. Mereka biasanya beroperasi sesuai jam operation kelab malam, mulai jam22.00-03.00. Transaskinya juga memang jelas, tinggal ditanya, terus jalan.

Selanjutnya mereka biasanya berkumpul di taman, arena parkir liar, ataupun pinggir jalan.

Pada beberapa kesempatan, mereka ini menggunakan beberapa modus untuk menjaringkan pelanggan, mulai dari mengemen atau ikut para pebalap liar. Mereka menjadikan ini sebagai pendapatan tetap.



0 Komentar untuk "(30 GAMBAR) Siswa Murahan Sanggup Gadai Maruah Diri Demi Keseronokan."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2014 Just For You - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info